top of page

La princesa i el drac

Un encàrrec l’ha sorprès més que els altres a Llibert el llibreter: li han demanat una veritable història de dracs. Però en Llibert creu que totes les llegendes de dracs poden ser veritables, així que, mentre prepara les comandes, narra la primera història que va sentir de dracs.

Les entrades que ens queden per a aquest espectacle estaran disponibles exclusivament a taquillla.
Veure altres espectacles
La princesa i el drac
La princesa i el drac

Horari i Ubicació

29 d’abr., 18:00

Teatre Can Ninot, Carrer de Sallés, 10, 08172 Sant Cugat del Vallès, Barcelona, España

Sobre aquest esdeveniment

En Llibert és llibreter. Cada dia obre la seva llibreria al públic. Atent pacientment als seus clients i els ajuda a escollir obres.

Però quelcom diferent està passant aquest matí: el seu telèfon no para de sonar.

En Llibert sap perquè: avui és Sant Jordi i quina millor forma que regalant literatura. Però ell no està del tot conforme amb aquest costum… Preferiria que es regalessin llibres cada dia.

Un encàrrec l’ha sorprès més que els altres: li han demanat una veritable història de dracs.

Però en Llibert creu que totes les llegendes de dracs poden ser veritables, així que, mentre prepara les comandes, narra la primera història que va sentir de dracs.

Companyia: Sim Salabim

Menors de 18 mesos entrada gratuïta, la resta del públic entrades a 7'5€

Compartir aquest esdeveniment

bottom of page