top of page

ds., 20 de febr.

|

Centre Cultural Santa Eulàlia

La mama dels arbres

En una terra on la natura és rica i abundosa, hi viuen en harmonia les persones, els animals i la vegetació. La cobdícia d’altres humans, farà malbé aquest equilibri i posarà en greu perill la seva riquesa natural.

Les entrades que quedin disponibles es vendran a taquilla abans del espectacle
Veure altres espectacles
La mama dels arbres

Horari i Ubicació

20 de febr. de 2021, 18:00

Centre Cultural Santa Eulàlia, Carrer Santa Eulàlia, 60, 08902 L'Hospitalet de Llobregat, Barcelona, España

Sobre aquest esdeveniment

En una terra on la natura és rica i abundosa, hi viuen en harmonia les persones, els animals i la vegetació. La cobdícia d’altres humans, farà malbé aquest equilibri i posarà en greu perill la seva riquesa natural. Wangari i les dones dels pobles, decideixen fer front al desastre amb un senzill gest ple de determinació: Tornar a plantar milers d’arbres a la seva terra.

Gènere: Titelles de Drap. 

Edat recomanada: Públic Familiar.

Cia. Fes-t'ho com vulguis

Reserves

Precio

Cantidad

Total

  • El Trencanoud

    4,00 €

    Recorda recollir les entrades entre una hora i 15 minuts abans de la funció. Si no pots, truca'ns i guardarem la reserva fins que arribis. Ens reservem el dret de posar a la venda les reserves no recollides 10 minuts abans de l'espectacle. El pagament de les entrades és exclusivament en efectiu. Els titelles de Can Ninot us esperen amb els braços oberts!

    4,00 €

    Entradas agotadas

Este evento está agotado

Compartir aquest esdeveniment

bottom of page